Witam.
Kupiłem Auto przejechałem nim 450km oleju było pełno.
Później kupiłem paliwo ponieważ świeciła sie rezerwa kupiłem za 50zł przejechałem może 55km i świeci sie rezerwa od paliwa...Wychodzi jakieś 21l/100 w mieście
W trasie 450km spalił mi 14l/100 nie wiem co jest grane...Dodaje że z trasy jak przyjechałem do domu to zespawać trzeba było tłumik bo był rozwalony jakby ktoś lufe w karabinie zatkał i wystrzelił
Wymieniłem kable od świec oraz świece na nowe
Dziś parę razy świeciła się kontrolka od oleju(Sprawdziłem olej jest lekko ponad max)...To auto ma nie ustawiony zapłon ponieważ stał rok na placu przed kupnem.
Sprawa jest taka że w trasie przerywał strasznie(nie dało się jechać, ledwo ciągnął pod górke tiry mnie wyprzedzały) ale kiedy wymieniłem te kable trochę to ustało i przerywa przeważnie poniżej 2tys. obr. i właśnie nie wiem co z nim trzeba jeszcze zrobić? nie jestem mechanikiem, chciałem skorzystać z rad na tym forum z góry dziękuje za pomoc
Czesc!
Szczerze mowiac nie wiem co by Ci doradzic - sam mamswoje autko od niedawna (mitsu lancer 1.6 16V glxi). Mam do Ciebie jedynie pytanie, czy nie znasz kogos badz nie wiesz gdzie mozna zdobyc instrukcje obsugi do tego autka?
Pozdrawiam!
Witam sorki ż enie na temat, ale w odpowiedzi na pytania o instrukcj eobsługi na aukacjach sa dość drogie od 80 do 145.
Elw widziałem na ebay-u za 59 można zrobić tak ż ejedn aosoba kupi a druga odkupi kserokopie np za 40%?? Chyba ze już masz z innego źrudła chętnie też kupie w rozsądnej cenie.
Pozdrawiam i może ktos przeczyta ten zapomniany wątek
Później kupiłem paliwo ponieważ świeciła sie rezerwa kupiłem za 50zł przejechałem może 55km i świeci sie rezerwa od paliwa...Wychodzi jakieś 21l/100 w mieście
W trasie 450km spalił mi 14l/100 nie wiem co jest grane...Dodaje że z trasy jak przyjechałem do domu to zespawać trzeba było tłumik bo był rozwalony jakby ktoś lufe w karabinie zatkał i wystrzelił
Wymieniłem kable od świec oraz świece na nowe
Dziś parę razy świeciła się kontrolka od oleju(Sprawdziłem olej jest lekko ponad max)...
Sprawa jest taka że w trasie przerywał strasznie(nie dało się jechać, ledwo ciągnął pod górke tiry mnie wyprzedzały) ale kiedy wymieniłem te kable trochę to ustało i przerywa przeważnie poniżej 2tys. obr. i właśnie nie wiem co z nim trzeba jeszcze zrobić? nie jestem mechanikiem, chciałem skorzystać z rad na tym forum.
Sprawdź kopułkę oraz palec rozdzielacza(to na szarpanie). Spalanie w trasie 14/100- niemożliwe- sprawdź sondę lambdę. W trasie przy normalnej jeździe (ok 90/h) moje 1.6 16V paliło średnio ok 7l. W lancerze rezerwa zapala się dosyć wcześnie- za 50zł zalałeś ok 11L paliwa więc po przejechaniu 55 km po mieście spaliłeś pewnie połowę tego. Rezerwa zapala się (przynajmniej u mnie) kiedy w baku jest ok 10l benz.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mitsubishi Lancer ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.