Witam.
Mitsubishi Outlander I 2.0l benzyna, 136km, 4x4, rok 2003.
Mam problem z wolnymi obrotami jak silnik jest zimny, jak go "pogazuje" ze 3-5 minuty i załapie temperatury to jest ok. Później po włączeniu radia, klimy, nawiewu na maxa, podgrzewanie szyby itp obroty spadają i silnik gaśnie. Jeden mechanik mi powiedział, że to przepływomież, drugi że silniczek krokowy. Jest możliwość kupna samego silniczka krokowego, może jakiś zamiennik, może to sie czyści.Mechanika samochodowa jest mi obca. Pozdrawiam
mam pytanie czy ten silniczek od outlander jest taki sam jak od carismy 1,8 97-04r. w serwisie mówili że od jakiejś carismy pasuje. Napewno jest silniczek walnięty (przy trzpieniu są wytarte łopatki w tum silniczku)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mitsubishi Outlander ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.