Dosłownie od kilku dni jestem posiadaczem Pajero 2.5TD 98r. i tyleż samo samochodu terenowego. Moje pytanie jest natury technicznej otóż mój nowy nabytek nie ma stałej 100% blokady dyferencjału a mimo to przy załączonym napędzie 4h lub 4l wyrażnie blokuje mi tylny most co nie ma miejsca prze załączenie tylko tylnego napędu. Z tego co dowiedziałem się do tej pory to tylny most posiada LSD pot. SZPERA.
Troszkę poczytałem i wiem jak mniej więcej dzieła lsd ale na jakiej zasadzie załącza się tylko na napędzie 4*4 przecież tyl ciągnie non stop
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mitsubishi Pajero ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.