Mitsubishi

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponylinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Mitsubishi Pajero ) super select pomoc



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum MITSUBISHI Forum Strona Główna -> ( Mitsubishi Pajero ) Porady, problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slawekstsl

Czytelnik



Dołączył: 28 Lut 2010
Posty: 4
Skąd jesteś (miejscowość / region): jarosław
Posiadane auto: mitsubishi pajero standard 2.5 diesel 1993
Piwa: 0/1
Wysłany: Nie 28 Lut 2010, 18:06
Temat postu:

super select pomoc


witam posiadam pajero ll z manualną skrzynią super select jest to moje pierwsze auto terenowe i bardzo proszę o poinstruowanie mnie jak tej skrzyni używać bo teraz wjeżdżając w teren włączam wszystko a to napewno niepotrzebne szczególnie jaka jest różnica między 4H a 4HLC co mi daje przełożenie 4HLC do czego służy,kiedy go używać i czy blokada mostu działa z tym przełożeniem czy tylko z 4LLC i czy na oba czy tylko na tylny most dużo tych pytań ale wolę poprosić o pomoc niż coś przez niewiedzę popsuć.Z góry serdecznie dziękuję za instruktaż Smile
Powrót do góry
lucas777

Czytelnik



Dołączył: 27 Lis 2008
Posty: 7


Piwa: 1/0
Wysłany: Pon 22 Lis 2010, 23:11
Temat postu:

Re: super select pomoc


slawekstsl napisał:
witam posiadam pajero ll z manualną skrzynią super select jest to moje pierwsze auto terenowe i bardzo proszę o poinstruowanie mnie jak tej skrzyni używać bo teraz wjeżdżając w teren włączam wszystko a to napewno niepotrzebne szczególnie jaka jest różnica między 4H a 4HLC co mi daje przełożenie 4HLC do czego służy,kiedy go używać i czy blokada mostu działa z tym przełożeniem czy tylko z 4LLC i czy na oba czy tylko na tylny most dużo tych pytań ale wolę poprosić o pomoc niż coś przez niewiedzę popsuć.Z góry serdecznie dziękuję za instruktaż Smile


4H - napęd na 4 koła, każde może kręcić się z różną prędkością (deszcz lub śnieg na drodze asfaltowej)
4HLC - używasz tylko w dość trudnym terenie, poza asfaltem, daje to, że przednia oś kręci się z tą samą prędkością co tylna
4LLC - w ciężki teren, to co wyżej plus reduktor, czyli krótsze przełożenia, lepsze przyspieszenie i "większa moc" przy małych prędkościach, znacznie ograniczona prędkość na każdym biegu, oczywiście maksymalna również

dla trwałości lepiej przełączać na postoju oraz używać wszystkich trybów w ciągu roku celem przesmarowania Very Happy
Powrót do góry
Wystawiono 1 piw(a)
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum MITSUBISHI Forum Strona Główna -> ( Mitsubishi Pajero ) Porady, problemy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Mitsubishi Pajero »

Opinie o samochodach Mitsubishi Pajero - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Mitsubishi Pajero ) Porady, problemy techniczne

15) Nawiew »

MitsubishiOutlander

15 800

2006r.

270 000 km

lubelskie

MitsubishiASX

33 900

2010r.

181 000 km

lubelskie

MitsubishiOutlander

30 900

2010r.

250 000 km

pomorskie

MitsubishiOutlander

27 777

2006r.

143 000 km

pomorskie

MitsubishiColt

9 900

2010r.

175 000 km

mazowieckie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group



Partnerskie fora dyskusyjne: Klub Coltmaniaków   



Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System