Mitsubishi

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponylinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Mitsubishi Pajero ) super select pomoc



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum MITSUBISHI Forum Strona Główna -> ( Mitsubishi Pajero ) Porady, problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slawekstsl

Czytelnik



Dołączył: 28 Lut 2010
Posty: 4
Skąd jesteś (miejscowość / region): jarosław
Posiadane auto: mitsubishi pajero standard 2.5 diesel 1993
Piwa: 0/1
Wysłany: Nie 28 Lut 2010, 18:06
Temat postu:

super select pomoc


witam posiadam pajero ll z manualną skrzynią super select jest to moje pierwsze auto terenowe i bardzo proszę o poinstruowanie mnie jak tej skrzyni używać bo teraz wjeżdżając w teren włączam wszystko a to napewno niepotrzebne szczególnie jaka jest różnica między 4H a 4HLC co mi daje przełożenie 4HLC do czego służy,kiedy go używać i czy blokada mostu działa z tym przełożeniem czy tylko z 4LLC i czy na oba czy tylko na tylny most dużo tych pytań ale wolę poprosić o pomoc niż coś przez niewiedzę popsuć.Z góry serdecznie dziękuję za instruktaż Smile
Powrót do góry
lucas777

Czytelnik



Dołączył: 27 Lis 2008
Posty: 7


Piwa: 1/0
Wysłany: Pon 22 Lis 2010, 23:11
Temat postu:

Re: super select pomoc


slawekstsl napisał:
witam posiadam pajero ll z manualną skrzynią super select jest to moje pierwsze auto terenowe i bardzo proszę o poinstruowanie mnie jak tej skrzyni używać bo teraz wjeżdżając w teren włączam wszystko a to napewno niepotrzebne szczególnie jaka jest różnica między 4H a 4HLC co mi daje przełożenie 4HLC do czego służy,kiedy go używać i czy blokada mostu działa z tym przełożeniem czy tylko z 4LLC i czy na oba czy tylko na tylny most dużo tych pytań ale wolę poprosić o pomoc niż coś przez niewiedzę popsuć.Z góry serdecznie dziękuję za instruktaż Smile


4H - napęd na 4 koła, każde może kręcić się z różną prędkością (deszcz lub śnieg na drodze asfaltowej)
4HLC - używasz tylko w dość trudnym terenie, poza asfaltem, daje to, że przednia oś kręci się z tą samą prędkością co tylna
4LLC - w ciężki teren, to co wyżej plus reduktor, czyli krótsze przełożenia, lepsze przyspieszenie i "większa moc" przy małych prędkościach, znacznie ograniczona prędkość na każdym biegu, oczywiście maksymalna również

dla trwałości lepiej przełączać na postoju oraz używać wszystkich trybów w ciągu roku celem przesmarowania Very Happy
Powrót do góry
Wystawiono 1 piw(a)
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum MITSUBISHI Forum Strona Główna -> ( Mitsubishi Pajero ) Porady, problemy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Mitsubishi Pajero »

Opinie o samochodach Mitsubishi Pajero - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Mitsubishi Pajero ) Porady, problemy techniczne

15) Nawiew »

MitsubishiColt

18 900

2009r.

149 000 km

pomorskie

MitsubishiSpace Star

29 990

2017r.

102 000 km

śląskie

MitsubishiASX

58 900

2017r.

123 992 km

warmińsko-mazurskie

MitsubishiGrandis

10 700

2005r.

390 000 km

mazowieckie

MitsubishiASX

33 900

2010r.

181 000 km

lubelskie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group



Partnerskie fora dyskusyjne: Klub Coltmaniaków   



Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System