Witam wszystkich mam Mitsubishi Eclipse sprowadzony z USA 2002r pojemnosc 2.4l . problem polega na tym ze odkad go mam pali mi sie kontrolka ...servise engine soon ... dodam ze silnik na wolnych obrotach mi plywa (tylko gdy jest zagrzany) i samochod jest dosc slaby jak na swoje 150KM .. Pojechalem do warsztatu na kompie wyskoczyly 2 bledy ( dodam ze gosc wszedl do niego przez program do Mitsubischi Galant bo do Eclipsa NIE POSIADAL PROGRAMU ...) pierwszy blad brzmial ze jest zbyt UBOGA MIESZANKA ! A w drugim bylo cos o nieszczelnosci !!! tyle tylko przetlumaczylismy bo program byl w jezyku angielskim !!! mechanik skasowal blad i na tym poprzestal ! kontrolka zapalila sie na drugi dzien MOZE KTOS WIE CO TO MOZE BYC BO KOLES RACZEJ NIE MIAL POJECIA ! MOZE TO SONDA LAMBDA......... ? Z GORY DZIEKI ZA JAKIE KOLWIEK PORADY POZDRAWIAM !!!!1 _________________ ZYCIE ZACZYNA SIE PO PIEDZIESIATCE.................... W BICEPSIE
Witam wszystkich mam Mitsubishi Eclipse sprowadzony z USA 2002r pojemnosc 2.4l . problem polega na tym ze odkad go mam pali mi sie kontrolka ...servise engine soon ... dodam ze silnik na wolnych obrotach mi plywa (tylko gdy jest zagrzany) i samochod jest dosc slaby jak na swoje 150KM .. Pojechalem do warsztatu na kompie wyskoczyly 2 bledy ( dodam ze gosc wszedl do niego przez program do Mitsubischi Galant bo do Eclipsa NIE POSIADAL PROGRAMU ...) pierwszy blad brzmial ze jest zbyt UBOGA MIESZANKA ! A w drugim bylo cos o nieszczelnosci !!! tyle tylko przetlumaczylismy bo program byl w jezyku angielskim !!! mechanik skasowal blad i na tym poprzestal ! kontrolka zapalila sie na drugi dzien MOZE KTOS WIE CO TO MOZE BYC BO KOLES RACZEJ NIE MIAL POJECIA ! MOZE TO SONDA LAMBDA......... ? Z GORY DZIEKI ZA JAKIE KOLWIEK PORADY POZDRAWIAM !!!!1
jeśli jest nieszczelność to jest to spowodowane nieszczelnością w dolocie ,możesz to sam zlokalizować dokladnie obejrzyj cały dolot od filtra powietrza do kolekrora dolotowego najczęściej to -dziura w trąbie słonia, lub nieszczelność na uszczelce przepustnicy lub kolektora ssącego ,słaby zacisk na opaskach rury gumowej . teraz jeśli chodzi o ubogą mieszankę to pewnie wymaga regulacji obrotów. ale na wstępie nic cie to nie kosztuje i tak ; rozłącz na chwilę klemę minusową ( 2 min ) podłącz tylko nie zapomnij o kluczykach w stacyjce . koła na wprost - odpal silnik bez dodawania gazu , bez włączania innych odbiorników prądu . niech pochodzi silnik na luzie aż załaczą się wentylatory chlodnicy . w ten sposób robi sie reset i uczenie wolnych obrotów .wiadomo póżniej musisz zaprogramować radio .powinno być dobrze jeśli nikt nie regulował wcześniej .powinien wrucić do fabrycznych ustawień .
obrotów .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mitsubishi Eclipse ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.