Dołączył: 16 Mar 2010 Posty: 1 Skąd jesteś (miejscowość / region): mazowsze Posiadane auto: Mitsubishi CARISMA 1.8 gdi
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 17 Mar 2010, 20:44
Temat postu:
oryginał czy zamiennik?
Witam,
Planuje wymienic rozrzad w mojej carismie ale mysle nad tym czy załozyc oryginał czy tez sa jakies dobre zamienniki?? Jest tego sporo na allegro i cenowo roznica jest bardzo duza
Witam, naprawiam już samochody od 15 lat. I powiem szczerze że dla mnie mechanik który wymienia rozrząd za 100zł to nie Fachowiec tylko stodolarz!!! Ponieważ w samochodzie mitsubishi z tym silnikiem GDI taka usługa w dobrym serwisie kosztuje około 300zł plus koszt części. I nigdy nie wymienia się samego paska tylko cały kompletny rozrząd.
Dołączył: 20 Maj 2012 Posty: 6 Skąd jesteś (miejscowość / region): Zachodniopomorskie Posiadane auto: Mitsubishi Carisma
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 02 Cze 2012, 00:17
Temat postu:
Falujace obroty
witam, ja bylem ogolonie przejrzec auto u mechanika, podobno serwisowali kiedys mitsubishi jak jeszcze autoryzowane ich nie wypchneli z rynku, ale nie o tym mowa, pytalem go o falujace obroty i mi powiedzial ze to wina starej pompy wspomagania, jest juz stara i pobiera wiecej pradu, co za tym idzie obroty faluja, najlatwiej to sprowadzic w ten sposob, stanac na luzie i pokrecic kierownica, na maxa w prawi i potem na maxa w lewo, jak obroty rusza sie tzn ze to na bank pompa od wspomagania... a co do klekotu w GDI to podobo jakies popychacze (szklanki na to mowia), nie znam sie mega na mechanice aut, ale gosc mowil sensownie... co do obrotow, to napewno mial racje, bo przypadkowo spotkale znajomego i pokazalem mu te falujace obroty i on bez wachania wskazal na pompe wspomagania, a on na bank ma racje, bo jezeli nie ma racji to i tak ja zawsze ma, wiec sprawdzcie... nie trzeba jej wyminiac, ale rada jest taka zeby podczas skretow, nawrotow nie skrecac kierownicy na maxa, bo wtedy najmocniej dostaje w kosc... mam nadzieje ze podpowiedzialem cos przydatnego...
ja posadam 1,8 116KM 96r. i mam podobne problemy, tylko ze nie GDI, bo wlasnie mechanicy odracaja bezposrednie wtryski, w kazdej marce aut, podobno to sa eksperymentalne silniki, i nie wypaly, zreszta VW w tamtym roku przyznal sie ze te silniki TSI nie spelnily ich oczekiwan i celow, wiec cos w tym jest to sa trefne z bezposrednim wtryskiem... carisme polecam 1,8 116KM, ma kopa jak GDI 122KM, moze ciut wiecej pali, o 0,5L ale za to mnie klopotliwe w serwisowaniu, i latwiej znalesc japonskie zamienniki jakosci oryginalu...
Re: ( Mitsubishi Carisma ) Silnik GDI klekocze jakby rozregulowały się zawory!jak disel
carisma nie jest japończykiem tylko rodowitym europejczykiem na tej samej lini co s40 bardziej japońska jest wersja gdi w tej wersji i skrzynia i silnik japoński reszte europa.
Co do klekotu gdi to hydrauliczne popychacze zabite olejem nieodpowiedniej jakości mozna na tym jezdzić tylko doznania słuchowe nie takie. W innych modelach zawory są regulowane W przypadku diesli to renault czyli płytki lub tulejki z dnem do wymiany.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mitsubishi Carisma ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.