Mitsubishi

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponylinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Mitsubishi Carisma ) Silnik GDI klekocze jakby rozregulowały się zawory!jak disel


Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum MITSUBISHI Forum Strona Główna -> ( Mitsubishi Carisma ) Porady, problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
makowskil

Czytelnik



Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 1
Skąd jesteś (miejscowość / region): mazowsze
Posiadane auto: Mitsubishi CARISMA 1.8 gdi
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 17 Mar 2010, 20:44
Temat postu:

oryginał czy zamiennik?


Witam,
Planuje wymienic rozrzad w mojej carismie ale mysle nad tym czy załozyc oryginał czy tez sa jakies dobre zamienniki?? Jest tego sporo na allegro i cenowo roznica jest bardzo duza
Powrót do góry
gadu-gadu
pawelsonx

Przyjaciel Portalu



Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 481
Skąd jesteś (miejscowość / region): ireland
Posiadane auto: scenic 1.4 16v
Piwa: 50/3
Wysłany: Sro 17 Mar 2010, 22:05
Temat postu:

Re: ( Mitsubishi Carisma ) Silnik GDI klekocze jakby rozregulowały się zawory!jak disel


oryginalny czyli jaki ??

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=4084&postdays=0&postorder=asc&start=0
Powrót do góry
Darecki 23

Czytelnik



Dołączył: 01 Cze 2012
Posty: 1
Skąd jesteś (miejscowość / region): Mielec
Posiadane auto: Nissan Primera p11 1,6 97r.
Piwa: 0/0
Wysłany: Pią 01 Cze 2012, 10:49
Temat postu:

Koszt wymiany rozrządu


Witam, naprawiam już samochody od 15 lat. I powiem szczerze że dla mnie mechanik który wymienia rozrząd za 100zł to nie Fachowiec tylko stodolarz!!! Ponieważ w samochodzie mitsubishi z tym silnikiem GDI taka usługa w dobrym serwisie kosztuje około 300zł plus koszt części. I nigdy nie wymienia się samego paska tylko cały kompletny rozrząd.
Powrót do góry
rafalagd

Czytelnik



Dołączył: 20 Maj 2012
Posty: 6
Skąd jesteś (miejscowość / region): Zachodniopomorskie
Posiadane auto: Mitsubishi Carisma
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 02 Cze 2012, 00:17
Temat postu:

Falujace obroty


witam, ja bylem ogolonie przejrzec auto u mechanika, podobno serwisowali kiedys mitsubishi jak jeszcze autoryzowane ich nie wypchneli z rynku, ale nie o tym mowa, pytalem go o falujace obroty i mi powiedzial ze to wina starej pompy wspomagania, jest juz stara i pobiera wiecej pradu, co za tym idzie obroty faluja, najlatwiej to sprowadzic w ten sposob, stanac na luzie i pokrecic kierownica, na maxa w prawi i potem na maxa w lewo, jak obroty rusza sie tzn ze to na bank pompa od wspomagania... a co do klekotu w GDI to podobo jakies popychacze (szklanki na to mowia), nie znam sie mega na mechanice aut, ale gosc mowil sensownie... co do obrotow, to napewno mial racje, bo przypadkowo spotkale znajomego i pokazalem mu te falujace obroty i on bez wachania wskazal na pompe wspomagania, a on na bank ma racje, bo jezeli nie ma racji to i tak ja zawsze ma, wiec sprawdzcie... nie trzeba jej wyminiac, ale rada jest taka zeby podczas skretow, nawrotow nie skrecac kierownicy na maxa, bo wtedy najmocniej dostaje w kosc... mam nadzieje ze podpowiedzialem cos przydatnego...
ja posadam 1,8 116KM 96r. i mam podobne problemy, tylko ze nie GDI, bo wlasnie mechanicy odracaja bezposrednie wtryski, w kazdej marce aut, podobno to sa eksperymentalne silniki, i nie wypaly, zreszta VW w tamtym roku przyznal sie ze te silniki TSI nie spelnily ich oczekiwan i celow, wiec cos w tym jest to sa trefne z bezposrednim wtryskiem... carisme polecam 1,8 116KM, ma kopa jak GDI 122KM, moze ciut wiecej pali, o 0,5L ale za to mnie klopotliwe w serwisowaniu, i latwiej znalesc japonskie zamienniki jakosci oryginalu...
Powrót do góry
pawelsonx

Przyjaciel Portalu



Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 481
Skąd jesteś (miejscowość / region): ireland
Posiadane auto: scenic 1.4 16v
Piwa: 50/3
Wysłany: Pon 06 Sie 2012, 23:59
Temat postu:

Re: ( Mitsubishi Carisma ) Silnik GDI klekocze jakby rozregulowały się zawory!jak disel


carisma nie jest japończykiem tylko rodowitym europejczykiem na tej samej lini co s40 bardziej japońska jest wersja gdi w tej wersji i skrzynia i silnik japoński reszte europa.
Co do klekotu gdi to hydrauliczne popychacze zabite olejem nieodpowiedniej jakości mozna na tym jezdzić tylko doznania słuchowe nie takie. W innych modelach zawory są regulowane W przypadku diesli to renault czyli płytki lub tulejki z dnem do wymiany.
Powrót do góry
Reklama








Wysłany: Pon 06 Sie 2012, 23:59
Temat postu:

reklama


Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum MITSUBISHI Forum Strona Główna -> ( Mitsubishi Carisma ) Porady, problemy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2
Ogłoszenia sprzedaży - Mitsubishi Carisma »

Opinie o samochodach Mitsubishi Carisma - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Mitsubishi Carisma ) Porady, problemy techniczne


MitsubishiASX

34 900

2012r.

210 000 km

mazowieckie

MitsubishiOutlander

27 777

2006r.

143 000 km

pomorskie

MitsubishiColt

9 900

2010r.

175 000 km

mazowieckie

MitsubishiASX

33 900

2010r.

181 000 km

lubelskie

MitsubishiLancer

26 900

2011r.

218 000 km

mazowieckie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group



Partnerskie fora dyskusyjne: Klub Coltmaniaków   



Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System