Mam carismę z 2000 roku z silnikiem 1.8 GDi. Od początku nie silnik chciał wchodzić powyżej 4000 obrotów. Po różnych próbach naprawy musiałem wysłać przepustnicę do regeneracji. Co ciekawe po samodzielnym założeniu zregenerowane najniższe obroty to było 2400, a na 5000 wchodził bez problemu. Kolejna wizyta u elektryka i zalecenie uszczelnić, bo łapie lewe powietrze. Ponowne rozebranie, skręcenie na silikon uszczelki od przepustnicy i silnik pracował wreszcie normalnie. Niestety to było tylko złudzenie. Znowu nie wchodzi powyżej 4000, gaśnie zimny. Czy ktoś może cokolwiek podpowiedzieć.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mitsubishi Carisma ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.