jak z rana odpalam samochod skacza mi obroty w przedziale od 200 do 1000; strasznie zuca silnikeiem i kopci mi bialo szary dymem jak sie nagrzeje dym znika ale jeszcze troche skacz obroty ale juz znacznie mniej,powiedzialbym nawet minimalnie powiedzicie o co moze chodzic co to moze byc
mam te same objawy czyli rzuca silnikiem ,kopci szarym dymem,szarpie podczas jazdy na niskich biegach ,faluje obrotami co mam robić i co może być przyczyną _________________ ARTUR
Re: ( Mitsubishi Carisma ) carisma 1.9 TD 99rok problem z obrotami
Ippkis85 napisał:
sluchaj nie wiem co to moze byc , nie mampojecia. Sorki ale nie pomoge.
skończyło się mechanikiem powiedział po długim zastanowieniu wtryskiwacz sterujący dał do reanimacji i zobaczymy czy będzie dobrze _________________ ARTUR
Re: ( Mitsubishi Carisma ) carisma 1.9 TD 99rok problem z obrotami
co do pstrykania to pstryka elektrozawór ten co wymieniłeś i tak powinno być co do kopcenia to na jaki kolor jak na niebieski to znaczy że przpala olej i pewnie uszczelniacze zaworów. Jak na biało to znaczy że woda dostaje sie do komory spalania prawdopodbnie uszczelka pod głowicą. Jak na czarno to prawdopodobnie świece żarowe kończą swój żywot albo któraś nie grzeje jak mam tak rano jak nie poczekam z podgrzaniem świec.
Wypadało by jeszcze czytać błędy na sterowniku kolo kolana kierowcy maż gniazdo diagnostyczne zwierasz pierwszy pin z 4 lub pierwszy z masą obojętnie przekręcasz stacyjkę i zliczasz mignięcia lampki od silnika długie to jest liczba dziesiętna krótkie miganie to jednostki dłuższa przerwa migania to odstęp miedzy kolejnymi liczbami błędów podaj mi numery to napisze ci co jest uszkodzone.
Re: ( Mitsubishi Carisma ) carisma 1.9 TD 99rok problem z obrotami
Słuchaj wiem że zaworek ma pstrykać równomiernie i tak jest po wymianie ale to coś innego tak jak równomierne stuki dalikatnie słyszalne w kabinie to tak jakby koło obracając się tarło o coś w jednym miejscu czyli takie stuki otarcia może inaczej ,ale wróćmy do sprawy kopci na szaro podczas jazdy czy rozgrzany czy nie przy przyspieszaniu potrafi szarpać delikatnie jeszczena postoju czy też w mieście na światłach potrafił sam przygazować do 3tyś po sekundzie wracał na normę mechanik się kontaktowałze mną wczoraj że sprawdzał wtryskiwacz sterujący naprawił go bo kulał minimalna poprawa wczoraj twierdził rano że chyba pompa padła po czym się wycofał wykluczył pompę bo ma moc samochód sprawdziłciśnienie powiedział że na pierwszym i czwartym wtrysku jest wyrażnie słabsze postanowił wymienić uszczelki na zaworacz tak powiedział czekam na telefon może to ta wembrana na turbo co pisałeś poprzednio doradz jak coś ci to mówi dzięki z góry proszę o jak najszybszą odpowiedz wiadomo o co chodzi. _________________ ARTUR
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mitsubishi Carisma ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.