Re: ( Mitsubishi Carisma ) carisma 1.9 TD 99rok problem z obrotami
Pomogłeś mi już bardzo dużo nawet więcej jak mój mechanik który nie wziął odemnie ani zeta gdyż nie naprawił mi nic słuchaj zaślepił mi ten wężyk od boostera gdyż jak twierdził momentami tryskało ropą ale praca silnika dalej jest nierówna dalej kopci ale jak mówiłeś wcześniej jest gorzej minimalnie z przyśpiechą ale dzisiaj zabieram się za ten zawór wyczajłem już zestaw naprawczy tylko muszę go pierw rozebrać będę wiedział czy jest uszkodzony prosił bym cię o w miarę szybką odpowiedz . _________________ ARTUR
Re: ( Mitsubishi Carisma ) carisma 1.9 TD 99rok problem z obrotami
Kolego powiec mi czy po zaślepieniu boostera może kopcić bo jak już pisałem wcześniej mechanik mi go zaślepił bo przepuszczał paliwo kopci dalej czasami na niskich biegach chodzi głośniej silnik wiem że booster potrzebuje naprawy bo przepuszcza paliwo ale dlaczego po zaślepieniu tego zaworu dalej kopci nie cały czas ale kopci i zbiera się dużo gorzej jak już wcześniej ci pisałem zabrałem się za niego ale zestaw naprawczy dostanę dopiero na poniedziałek więc jeżdżę na zaślepionym czasami p
ps. czy tą śrubę kontrującą można troszeczkę podkręcić gdyż u mnie ona jest ledwo ledwo załapana .Pisali na forum o bosterze że można ją trochę podkręcić wówczas przyspieszę zeakcje turbo narka. _________________ ARTUR
Re: ( Mitsubishi Carisma ) carisma 1.9 TD 99rok problem z obrotami
może kopcic bo on daje więcej paliwa wtedy kiedy turbo daje więcej powietrza jezeli jest uszkodzony np pęknięta mębrana zapieczony trzpień itp to wtedy niezależnie czy turbo pracuje czy nie silnik dostaje więcej paliwa ikopci na czarno lub brązowo.
Co do trzpienia lepiej go nie regulować bo bez specjalnych przyrządów ciężko go ustawić. Oczywiście możesz poeksperymentować jak już naprawisz ten zawór wykręcając lub wkręcając ten trzpień tylko licz obroty zebyś potem mogł wrocić do poprzednich ustawień.
Ustawienie tego zaworu to kompromis między spalaniem a mocą
Re: ( Mitsubishi Carisma ) carisma 1.9 TD 99rok problem z obrotami
wymontowałem ten zawór okazało się pęknięta mała membranka wymieniłem oczywiście zmontowałem zawór z powrotem odpalam jest git przejechałem się tochę zbiera się normalnie czasami tam puścił dymka ale to pryszcz nie szarpał podczas jazdy ale odstawiam go do garażu wieczorem zostawiam go zapalonego otwieram bramę garażową a on dwa może trzy razy tak jagby zafalował obrotami i zakopcił trochę niebieskim dymem także co dalej.
ps; to było jakby się dusił albo przerywał _________________ ARTUR
Cześć, jestem nowy na forum. Potrzebuje pomocy. W mojej carismie jest problem taki że prędkościomierz nie trzyma mi prędkosci lub ja zawyża. Przykładowo jadąc 80km/h wskazuje mi 0km/h co powoduje ze nie nabija mi kilometrów na licznik.
Bardzo prosze o szybką odpowiedź! Pozdrawiam.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mitsubishi Carisma ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.