Dołączył: 15 Sty 2011 Posty: 1 Skąd jesteś (miejscowość / region): Wielkopolska Posiadane auto: Mitsubishi Pajero 3.2 did
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 15 Sty 2011, 15:04
Temat postu:
Oświeceni koledzy pomóżcie początkującemu :)
Witam forumowiczów !
Cieszę się ,że takie forum istnieje. Mam kilka pytań odnośnie Miśka Pajero III 3.2 did.
Mianowicie jest to mój nowy zakup i mam kilka problemów z nim związanych . Dlatego też zwracam się z prośbą o pomoc ponieważ nie znam się kompletnie na tym aucie ??
1. Auto ma 200 000 przebiegu z tego co zauważyłem jeździ na oleju 5/40 . Widziałem , że jakieś 4 tysiące temu miał ten olej zmieniany a już potrzebował dolewki . Wydaje mi się , że ten olej jest za rzadki na ten przebieg i chciał bym go zmienić , czy Misiek ma jakieś wymagania odnośnie oleju ?. Ewentualnie co byście polecali mu wlać ?.
2. Nie wiem czy to jest wada albo taki już jego urok . Ale przy odpalaniu czuć takie szarpnięcie , myślałem że to poduszki pod silnikiem ale przy gaszeniu takie szarpnięcie nie występuje.
3.Kontrolki napędów : przy włączonym napędzie na 4h nie świeci mi się tylne lewe koło ale napęd normalnie pracuje . Po włączeniu pozostałych powyższych napędów zielone oznaczenia kół są stałe natomiast reszta kontrolek miga, ale w terenie idzie odczuć różnicę po zmianie z 4h np. na 4hlc .Jak sprawdzić czy to nie jest tylko wina elektryki ? czy komputer wystarczy ? Może jakiś inny sposób?.
4. Czy można gdzieś znaleźć instrukcje po Polsku?
5.Co powinienem jeszcze sprawdzić zanim zacznę prawdziwą eksploatację auta ? Czy łańcuch się wymienia ? itd:D
Z góry dziękuje za odpowiedź
pozdrawiam Tomek
temat dosc stary ale moze nadal aktualny??
1 olej polecany przez prod to 10W40 ja osobiscie polecam castrol GTD plus 10W40 b. dobry olej do turbo disli
2. zalecalbym sprawdzenie poz oleju w skrzyni biegow jesli to automat to prod zaleca diaqeen sp III ja osobiscie korzystam i zalecalbym fuchs titan Atf 4400 jest tanszy a trzyma jakosc ponad 60tys zrobione i 0 problemow
3 z tego co wiem to powinno migac przez ok 1-5min pozniej powinno byc stale
4 http://forum.mitsumaniaki.pl/index.php?redir=1 http://www.e-pajero.pl/index.php?z=1&m=42&sort=&a=1
5 nie lancycha sie generalnie nie wymienia ale gorny napinacz juz tak,sprawdz rure wlewu paliwa w nadkolu tylnim pod klapka plastikowa jesli jest zerdzewiala to do wymiany a zbiornik do plukania /drobiny rdzy wody zanieczyszczen zabija pompe wtryskowa a regenerowana to koszt ok 7tys/
ja generalnie wymienilem amory 4x na gazowe napinacze gorny i hydrauliczny rozrzadu,olej silnik/skrzynia/mosty sprezyny i komplet filtrow olej/paliwo/kabinowka i powietrza jesli samochod nie byl zabezp. antykorozyjne to warto o tym pomyslec bo plaga tych autek jest ruda na nadkolach tylnich od srodka i szyberdachu oraz progach
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mitsubishi Pajero ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.